June 17, 2011

minggu dalam sejarah

selepas dapat je duit ptptn. aku telah meloboskan wang aku dengan berjalan-jalan ke merata tempat. oh ya. dalam masa seminggu. tahniah DURANEY! tahniah. -_____-"


#1
beli specs - mines

#2
tengok super 8 - alamanda

#3
tengok dylan dog - jusco bukit raja

#4
tengok X-MEN first class. - jusco bukit raja

#5
tengok fast furious 5 - mid valley

#6
kita tengok esok. ;)



assignment tak buat lagi. esok kawan aku ajak keluar lagi. nak tengok cerita apa eh? confirm aku kena belasah dengan boyfriend lepas ni. huahuahua.









talks END here.

3 comments:

FaiZaH Fyn said...

wahaha ko kena buat RDK laa pasni...Rancangan Duraney Ke 1 2 3

J.S.AV said...

ni ikut hari ke duu>?

duraneyisyah said...

agaknya la faizah. teruk gila aku rasa.

bukan ikut hari ni zul. ada yang sehari 2 tempat. HEBAT TAK?