April 19, 2011

status fb semua orang pasal exam. duhh.

aku dah errm. 3 hari bergelumang dan bercomolot dengan buku-buku aku. meja aku dah tak terurus. makan minum aku ehemm. mestilah terurus. walaupun aku rasa sama je. makan tak makan, takde la effect mana pon. yang paling ketara pasal aku kalau nak exam, aku tak buka facebook. tapi, tadi baru aku buka. tipu la kalau aku boleh post kat blog facebook aku tak on langsung. 



aku dah kata meja aku tak terurus. senget benget fail aku. pen 2,3 batang atas meja. padahal nak guna 1 je. 


niat hati memang malas gila nak baca buku. memandangkan markah carry marks aku boleh lahhhh blahhh nak bagi lulus. tapi disebabkan janji manis ayah aku taburkan untuk bagi aku kereta kalau dapat pointer 3.8. aku bacakan je lah buku tu. *even aku tau memang dah terang lagi spotlight aku takkan dapat punya. at least aku berusaha. muahaha. 


hasil usaha gigih aku baca buku. dakwat pen pon nak habis weyh. jangan main-main.


aku kalau time exam mesti dapat krisis otak. sebelum ni tak pun. padahal otak sama je. aku rasaa simptom otak kurang space nak letak semua input yang aku baca. yang tak menahan, aku kesian kat otak aku kena hadam nota laju-laju. sebab tuan otak memang hobi baca buku last minutes. nasib lah. so, sebab nak tau semua benda, kena lah baca nota laju-laju. bayangkan, ada 28 group punya slides yang diphotostat, aku baca dalam masa sejam. muahaha. aku agak nota tu ada la dalam tebal 2 inchi. ni memang aku takjub dengan kebolehan otak aku masa final. *sebab kalau duduk saje2 nak baca nota, memang makan 2-3 hari nak habiskan semua tu.



lagi satu sindrom yang paling ketara kalau aku nak exam, aku akan kurang gelak ketawa dan kurang BERCAKAP. ya, silalah faham. aku akan kurang bercakap. dan aku rasa aku menjadi beruang kutub didalam bilik tanpa ditemani oleh roomate tersayang. sebab aku rasa dia lagi tension tengok aku study tanpa mendengar lagu mahupun nasyid dan tanpa bercakap. sorry ya awatif. aku bukan tak nak bercakap. aku rasa macam nanti semua aku baca lari bertempiaran kalau aku start borak dengan kau. better diam je. 




tamatlah riwayat sebatang pen. sekian. 


nak bebel panjang tak boleh juga. masa itu emas kalau nak dekat final. 
ok. BYE!




talks END here.

2 comments:

Theye said...

rajin aney post tyme nak exam..eemm bab pen tu mmg besa klu habis cepat2..

duraneyisyah said...

bila naik juling mata mengadap nota. mengadap blog boleh stabilkan keadaan mata. u know.