April 27, 2011

rindunya kat family. rindunya.

title aku macam perempuan jiwang gila la. nak cuba lah buat gayaremajasekarang. tangan didada mata keatas.



gasak ah. rindunyaaaaa kat adik-adik akuuu. rinduuunyaaaa kat anassss. rindunyaaaa kat katil bilik. rindunya rumah. aduh. tensi la camni.



esok aku perlu wajib attend exam aku. OSCE. special tak special exam ni, 5 minit jerrr. YES, 5 minit. 5 MINIT ni boleh buat jantung aku dupdap dupdap. pump my adrenalin to answer the questions as fast as i can in 5 minutes.



and THE FUCKING THING IS, kena pakai uniform jawab exam 5 minit ni. YA! aku amat tak suka pakai uniform. sebab kena iron. (okay. aku pemalas.) *rolling eyes*




THE FUCKING-IEST THING IS kalau aku tak perform exam 5 minit ni. aku boleh kena repeat. kalau repeat bukan tunggu next sem. BUT THE NEXT TWO SEM. YES! please understand. NEXT T.W.O SEMESTERS.




it takes A YEAR to take the exam back. and now aku sem 4. kalau repeat thats means, aku kena extend study. eh, ye ke? hurrr. ye kan je lah. dulu masa sem 1 aku kena repeat paper anatomy and physiology, masa sem 3 baru aku reseat balik paper. insaf aku dah nak repeat paper lagi. :(





*what the hell man. harini je 4 post? darn it.

talks END here.

No comments: