April 1, 2011

lelaki memang masih ada hormon menggatal

even dah ada awek, terang-terang in a relationshit with BLA.BLA.BLA still nak layan orang lain. aku tak faham betul. memang patut dia tukar in a relation shiT. 


aku tak faham la orang lelaki. serius tak faham. kejap okay, kejap jiwang, kejap main terasa macam perempuan, kejap mengutuk perempuan suka terasa, kejap garang, kejap menggatal, kejap..kejap.. dan kejap.. but serious, i don't understand that type of creature.


harini PUAS terasa kena sindir. sebab tak reti buat assessment untuk pregnant mother. staffnurse suruh buat, muka blur yang keluar. last skali dia yang buat. memang lah. tadi kan, aku jumpa sorang kakak ni, tua 2 tahun je, dah ada anak dekat 3. lepastu, aku tanya lah, 



(ni aku buat contoh) bayangkan sekarang tahun 2020. INGAT! harini tarikh 1 april 2020.

akak kahwin bila?
tahun ../../2017
hmm. anak pertama akak lahir tahun berapa?
jap. akak lupa. hmmm.
umur dia berapa kak?
5 tahun. haa. tahun 2015
*aku pun tulis kat kad tu. lepastu aku tetiba TERangkat kening. ehh. apesal kawin lambat. erkkkk. mulut pun gatal tanya. erm. 
anak akak yang pertama ni anak siapa?
akak tu rilek je. boleh gelak-gelak.
macam mana nak cakap eh. *sambil garu kepala.* die anak luar nikah. saya bagi kakak saya jaga.
oohh. *sambil buat muka dah biasa*
aku pun sambung tulis dan tanya benda lain. pasal anak kedua. pasal husband. pasal segala pasal la.




YA ALLAH, KAU PELIHARALAH AKU!
aminn. 




k. BYE!



talks END here.

No comments: