March 26, 2011

rupa blog aku buruk lah

konon-konon nak letak picture ni kat header je. 



lepastu, dah alang-alang. edit semua. excited aku edit mula-mula


comel. baru nak jadi girly. 


excited dah ni. pakai header baru.


once aku tekan je apply to blog. dengan harapan berbunga-bunga blog jadi comel. ohh FUCK! 


buruk lah. sedih gila aku. aku apply dalam 10 minit je.


last skali. nampak lah blog baru yang macam ni. 


aku edit sikit. ahhh. delete je lah paint aku yang hodoh konon-konon comel tu.


tuiii. tak cantik betul tulisan 


ahh. pergi mampos. malas dah. ni adalah hasilnyaa. kecewa aku harini.

















talks END here.

2 comments:

n.ainismail said...

ololo , cian dier . excited pastu dikecewakan . nnti try lg ea .
huhu

cyg kamoo .

Melle Abadi said...

hahaha lawak ah kak duraney ni