March 29, 2011

hehe. haha. huhu. eh, aku tak suka orang cakap huhu.

posting yang bosan. aku dah bertukar tempat posting. dulu kat kampung baru. sekarang tidak lagi. ohh. aku masih teringat akan makanan yang mendrooling kan aku kt sana. ehem. sekarang aku posting kat area gombak. KKIA koperasi polis apa tah.

EEEI. keyboard aku, huruf A ketat doe. tensi aku. arghh.

okay. posting kat situ PENT. tengok. huruf A tak keluar. PENAT. duhh. kena tekan kuat-kut keyboard ni. agakny nak suruh aku pakai macbook kot. ehemm. ehemm. *bayang duit dalam akaun. berpinau otak. 

kat KKIA baru ni, aku jumpa baby comel. cute. tembam. chubby. putih. hitam pun ada. anak orang india. ehehh. tapi yang cute tu ramai. biasa lah. baby, mana ada yang tak comel. semua comel belaka. aku pun lantas menjadi geram dan terfikir, bilalah aku nak ada baby comel macam ni. nanti aku kawin, ada anak agak-agak anak aku comel tak. errrrr. ehhhheeemmmmm. jauh menyimpang. tapi tu yang aku fikir. 

actually nak letak gambar baby. tapi malas nak google gambar. 

lepastu, aku tengok ibu-ibu mengandung, haihh. bestnyaaaaaa. terasa seronok pulak. ehh, aku pulak yang excited. tapi serius, aku excited GILA! lagi-lagi aku nampak perut mak tu bergerak. tanda baby tu tendang perut mak dia. haihh. gila comel dohh. rasa nak cubit-cubit. padahal baby tak nampak lagi. tah apa-apa tah aku ni. lepastu kan. ada alat tu boleh dengar jantung baby yang dalam perut tau. aku tak ingat nama benda tu. tapi function dia untuk dengar jantung baby la. aku pun excited jugak bila dengar dup.dap.dup.dap. baby punya jantung. YA ALLAH. SUBHANALLAH. comelnyaa. adoii. lebih-lebih aku ni. 

hahh. masa pergi KKIA ni, ada ke patut, ada staffnurse yang tanya kitaorang. KITAORANG eh, bukan tanya AKU jeee. tanya korang dah ada yang ada anak ke? ehhh. KITAORANG baru 20 tau kak. mana nak kawin lagi. makan pun pakai duit ptptn, jangan harap mak bagi kawin. hadoi. akak tu konfius agaknya. tak faham aku. ada ke nak samakan kami yang comel ni dengan mak-mak yang dah 2,3 anak tu. eishh. tak baik betul pandang tinggi kat kami. 

ok lah. ngantuk dah. jangan cakap aku skema. esok aku kena bangun pukul 5.30pagi. kalau lambat kena tinggal van. kau nak hantar? tu bukan skema. tu takut kena tinggal. 

k. bye. 



*sebenarnya, aku saje je buat entry ni, sebab dah nak masuk april. 

1 comment:

Melle Abadi said...

"EEEI. keyboard aku, huruf A ketat doe. tensi aku. arghh."

hahahhaha