March 22, 2011

aku rasa aku jauhh sangat dengan kau.

okay. aku cuba nak faham kau. maybe kau takde kredit. somehow. aku rasa nak off handphone for a couple of days. can ah? FUCK ah.


CI aku atau nama panjang dia clinical instructor aku sangat sangat sangat sangat sangat baikk. superr baik. baik gila. tapi tak tau lah. itu pandangan aku yang baru kenal dia a couple of days ni. err. like 2 days. boleh? boleh du. boleh je. whateverrr. aku sakit perut lah. tiba2. nak tau tak. CI aku ni kan. bagi aku banyakkk gila homework. tapi aku tak rasa burden pon. sebab aku suka belajar dengan dia. beliau lain dari CI aku yang lain. beliau direct bagitau something yang kitaorang tak tau. not like other CI yang suka cakap "awak kan dah belajar, takkan tak ingat, balik nanti buka buku balik. esok saya nak tau." oh god. tolong lah. rasa meluatitis aku dengan CI macam ni. salah ke bagitau kitaorang on the spot? boleh bodoh ke student kalau buat macam tu? and i dont think so. 


okayy. i just loove my practical session this timee. sebab boleh pergi school health punya session. urm. aku kan nurse. macam aku pergi sekolah and aku bagi injection. aku cerita je. padahal aku tak pegi lagi pun. excited je lebih. lepastu.lepastu, aku kena pergi home visit. which means, aku pergi melawat rumah orang. bukan saje2 je pergi tengok rumah orang besar ke tak. aku pergi jenguk ibu.ibu yang baru lepas mengandung. ooh. ni pun aku tak buat lagi. tapi roomate aku dah buat.


ooh. yess. lupa nak cakap. aku posting community kat klinik ibu dan anak kampung baru. ala. tak ingat alamat penuh. nak jumpa aku? jom.jom. lepak kg. baru. gahahaha. kalau aku, sebut je KAMPUNG BARU. aku mesti fikir MAKAN! aku tak kuat makan, tapi aku suka makan. err.err. ehemm. sebab aku rasa banyak makanan yang sedap-sedap kat kg baru. lepastu, KKIA yang aku kerja tu, dekat dengan 1 kedai makan ni. YA ALLAH. macam heaven gila kedai makan tuuuuu. i'm droooooling tau tak. drool tengok BANYAAAAAKKK gila lauk kat situ. hahahahahahahaha. gila kau duraney. memang dasar apa lah. eh, kawan-kawan aku pun cakap benda sama gak. *pergh, terbayang ikan keli goreng dia.* aku tak tau la nama kedai dia apa. tapi quite besar la jugak. yang penting banyak gila lauk. 


masa aku belajar teori for community health punya subject dalam kelas, aku tak pernah bayangkan yang rupanya posting community ni errm. boleh lah best jugak. ehehh. bolehlaaaaa. maybe sebab ada CI yang baik. yang just ajar je kitaorang yang bodoh ni. yang justtt ambil diploma. bukan degree. yang explain something tu detail GILA. i justt love the way she handling us. seriously, 4 sem aku practical, SHE IS THE MOSTTT AWESOME CI I'VE EVER MET! marah pun relax je muka. even suara dia time marah aku rasa boleh merekah tiles yang ada kat KKIA tu. but i like her style. PN FATIMAH. YOU ROCK! 


syamilah amir a.k.a melle budak scary yang stalk aku. oohh. oohh. lepas ni tak boleh cakap dah kat kau yang aku baca blog post kau. stalker terhebat zaman ini.

ex-workmate  ni pon lagi sorang. budak yang silent reader. tiba-tiba comment post aku. and i was like. WHATT? u did read my older post. oohh. sarah. baiknya kau. 

ada lagi sorang budak yang aku tau dia baca blog aku bila dia sms aku pasal benda yang aku tak pernah mention kat dia tapi aku mention kat blog. oohohoho. tu pun scary. 


oh. pleaseee. jangan LIKE status orang kalau kau tak rasa suka pun dengan status dia tu. which means yang kau like status facebook dia just for nak ambil hati. i was like. macam baru lepas kena insult. aku tak rasa pon kau like tu nak bagi compliment kat aku. *raise middle fingers. 


warning. aku tak kedekut. aku TAK kedekut. oh. pleasee. jangan la masuk bilik aku. lepastu mengendeng-ngendeng (faham tak mengendeng-ngendeng tu macam mana? dia macam kuih kaswi. pergi tanya orang lah. tak reti nak explain.) masuk bilik aku, buat-buat muka bluur, then minta makanan aku. eh, aku tak kisah tau kau nak minta. tapi kau tak payah nak cakap berlapik-lapik. kona sini, kona sana. nak cakap nak. u dont need to tengok apa aku buat kat facebook. then ask my permission like the innocent one nak aku punya makanan tu. cuba kau masuk je bilik aku and cakap " AKU NAMPAK WAFLE KAU. NAK SATU" kan senang. padat tepat dan ringkas. *sebab aku selalu buat mcam ni kalau aku lapar. 




ketoingg. bunyi message. 
dah lah. 
k. BYE!



talks END here.

1 comment:

Sarah Sayuri Hartnett said...

yeahh...aku tahu aku baik..weee~~~tak kesahlah pujian iklas or not.Aku jumpa belog ko kat FB so aku try baca.Aku suka baca belog silent2 mcm ko gak.Dan aku follow blog yg aku rasa penulisan beliau betul2 kreatif.Ben Ashaari,ko kenal spe?Yeah..aku tak follow dia coz yeah...dia tak sekreatif ko DU.Lurve ur writing.Chaiyokss.!!