March 5, 2011

aku memang suka duduk kolej lama-lama

title kat atas tolong baca dengan gigi yang diketap sambil pegang rambut. oh. okay. yang tu over. tapi tolong faham dengan nada yang sarkastik. ooh. hell. its been a long time aku tak balik rumah. i missed my family. err. aku bukan stone heart okay. its just, when the time aku dah lama tak balik, jiwang aku pada family pun datang.i miss my family. BIG TIME ! hands down along with muka sememeh. rindu gila nak main dengan adik aku. Tee underscore Tee. wooohoo


bila aku dah lama duduk kolej. yeah. aku stay kolej tanpa keluar ke mana-mana lokasi yang seringkali aku keluar ye. seperti shah alam mahupun sunway pyramid. pergi pasar malam tidak dikira. aku akan mendapat simptom mengadas-ngadas. simptom itu termasuk melepak-lepak di kawasan kolej yang jarang dilepak. contohnya tadi, aku lepak kat tebing. nak cakap pon tak reti. sampai ada budak naik motor cakap, *ehh, jangan terjun. although aku takde pon intention nak terjun kan. cuma nampak gaya jelah macam suicidal gestures bak kata lecturer mental health aku.


actually aku tader point nak tulis blog. just aku rasa macam dah seminggu aku tak bukak laptop. dah seminggu aku belajar sambil berlari kejar ayam macam tak cukup tanah.*faham-fahamkan lah. semput aku belajar sampai rasa naik juling tengok nota. lecturer aku sepertinya nak menghentam student dengan meng-ada-kan kelas ganti sampai pukul 6.30. ooh, hell. nasib baik tak sampai pukul 7. keluar je kelas, sunyi je fakulti. ohhoo. memang tinggal kitaorang je lah kan kat fakulti tu. rasa-rasa kalau aku jerit pon boleh bergema, and yang penting takder orang nak marah aku buat perangai gila tu. 



tadi aku cakap takder point. SO.
k. BYE!



talks END here.

No comments: