February 9, 2011

doa.doa lah aku tak sakit perut.

intro aku selekeh sikit. nasib baik petang tadi aku dah lepas hajat, kalau tak. mencanak aku nak carik air. pergh. serius F gila! blok R6 tader air. selama duk sini nak dekat 2 tahun, first time tader air.takpelah. buat kenangan sikit. kalau dah grad nanti ada gak kenangan takde air nak cerita masa reunion nanti. tapi memang menggila aku tadi. mandi 3 minit je. huahuahua. yang penting mandi dari tak mandi.


okayy. nak sambung cerita pasal lelaki perempuan lagi ke eh? entah. aku dah tader point dah pasal tu. nanti ada nanti aku sambung lagi. 


actually i got alot to say here, but seems like i got erm shot term memory loss. lupa dah. hahaha. aku bukan jenis buat draft dulu baru post. sebab tu post aku cam shit sikit. main lepas je. lagi.lagi time nak maki orang kan. memang semua jargon "duraney" keluar lah kan. siapa yang selalu duduk dengan aku mesti tau. aku ni memang tak support iklan flyfm. " DON'T SMEAR, IT AINT COOL" bhahahaha. bagi aku "SMEAR IS JUST A WAY TO EXRESS YOURSELF" sila mengaku. 


haritu, aku ada lepak kedai mamak dengan mak aku. sampai ada kawan aku kata aku anak mak sebab lepak kedai mamak dengan mak malam.malam. tader, kebetulan je tuh. lepas makan semua, mak aku suruh aku bayar. mak aku bagi rm20. then, aku pergi lah bayar. and you know what. mamak tu gilababi laju jari dia ketuk mesin kirawang tuh. lepatu jari dia peleot tah camana tah. nak cakap pon tak reti. aku rasa dia memang shit sebab dia memang train jari untuk ketuk mesin dengan laju dengan ketuk duit orang. ciss. MAHAL gila makanan kitaorang haritu. aku macam  nak ckap "WHATTTT?? ". but atleast, face expression aku memang tak puas hati gila. kening aku berkerut.kerut. 


semua makanan roti canai + roti telur + tosai + ada 2,3 air = RM16? serius. lepas ni aku rasa cakap lepak kedai mamak nak cakap miskin is totally WRONG. is JUST SOOOOO WRONG. lepak mamak memang mahal. mamak memang sama dengan MAHAL. bodo betul. kawan aku cakap, dia makan ayam + nasi = rm10? memang mencekik. kalau aku pegi restoran biasa boleh borong ayam 2 ketul kot. tapi kalau kat tempat aku rm10 boleh makan tgh hari 3 kali. setiap kali aku makan rm3 je. so, kalau rm10 boleh makan 3 hari. kan3? aku memang kedekut. so, takpayah minyak aku belanja. sebab pencuci muka aku pakai mary kay. *tetiba nak cakap. cam bodo kan? hahaha.


okay. kawan au ajak tengok cerita hantu mak limah balik rumah apa jadah tah. 
bye!

*actually aku rindu kat blog, sebab tu aku post. memang aku tader idea pon nak tulis apa kat sini. 
BYE again. hahaahaha. :DD





talks END here.

No comments: