December 11, 2010

mengantuk. mari kita zzzzz

even sekarang dah pukul 1.34AM. aku still nak tulis blog. ngantuk dah ni. nak cakap aku happy! just that. lega result dah dapat. boleh senyum. senyum. :)) eh, oke lah. tu je. bye!

*senyum tak bermakna DEAN LIST! izan! kau jangan tanya aku dapat dean list ke tak! aku cepuk kau nanti!


birthday aku nak ni boleh? boleh la. boleh la. ;)
siapa bagi aku ni aku sayang dia sampai mati. betulll! 


TAK PUN


a card. that's enough i guess ! thehehe. sebab aku tak pernah dapat card yang ada tulis HAPPY BIRTHDAY! sebab birthday aku bulan 12. and aku pun tak pernah kawan2 wish depan2 aku. kalau kena prank pun sedap gak. wahahaha. berangan kau. but at least i got the experience kena prank. 
ohh. how pathetic i am. -_-' orang tak nak kena prank, tapi aku nak. pelik kan? 


nak aku sayang lagi boleh la bagi ni



theheehee. serius aku sayang siapa yang bagi aku present masa birthday aku. hahaha. :P






talks END here.

No comments: