November 13, 2010

my world is upside down without the internet!

assalamualaikum.

setelah kegembiraan melanda apabila laptop aku dah bertukar wajah. kesedihan pula muncul apabila aku pulang kerumah. ini kerana broadband aku tak compatible dengan windows 7. HECKKK. aku tak suka betul tak online kat laptop sendiri. semua benda *photos,music,videos bla.bla.bla. ada dalam laptop aku. kesian boyfriend aku tuu. tak bernyawa lah dia bila tak ada internet. ;((


online pakai laptop orang lain ni tak sedap sikit ahh. sebab entah la. tangan dah biasa dengan button2 laptop sendiri. *jgn cakap semua laptop sama. laptop aku tak sama oke dgn orang lain punya. huh! even aku tak pakai macbook yang mahal gila tuu. at least i got a laptop which is totally mine. emo plak tetiba. semua sebab hubby aku tu tak de feeding internet. brr. takdek mood aku.


ish, lagi satu. aku bukan tak bersyukur. yeah. memang aku bersyukur sebab aku still lagi boleh online guna laptop mak aku. but yet, laptop ni sangat.sangat.sangat pelik dan leceh dan lembap. nak tau tak? bila aku bukak properties dia just 504 mb of ram? urgh. memang la patut mak aku bising. laptop selalu hang. dah la tuu. pakai XP. oke. semua boleh cakap aku tak bersyukur sekarang. apa-apa lah. yang penting. laptop aku gak yang best.


bye.bye. takdak mood. ily hubby.

*kalau rumah aku terbakar. benda yang aku ambik dulu FOR SURE laptop dgn hardisk aku! wuuwuu.


talks END here.

No comments: