September 25, 2010

susah jugak kalau teknologi terlalu canggih ni

akibat dari kecanggihan teknologi kini. akibat dari perubahan arus globalisasi. akibat dari kemodenan penggunaan internet kini. kami menjadi mangsa. mangsa kepada wiley test online ! masa yang diberi hanya 24 jam untuk melakukan test online ni. tapi. apa yang terjadi sekarang? jawapan untuk test ni tak boleh di submit. kerana punat submitnya takde. puas dah mencari dan mencari. kot.kot ade kat celah.celah mana ke. tapi malangnya. memang tak da. tulah yang susahnya test online macam ni. haishh. 

program aku untuk ke kenduri kahwin abang kepada bestfriend aku pun tergendala. geram betul. masalah ni bukan kat aku je. kat semua kawan aku. benda ni memang buat aku nak curse kat semua orang. dah la malam tadi tidur pukul LIMA pagi. semata.mata buat test wiley ni. tau tak. benda ni menyusahkan. dan tambah menyusahkan lagi kalau tak boleh jawab dan lagi menyusahkan kalau tak dapat nak call orang yang control benda ni. effect la markah aku nanti ! 

lagi satu pasal test yang canggih ni. kalau kau dah bukak soalan dia. dan kau off. dan nanti kau bukak balik. markah kau untuk test ni akan dipotong. macam kata la 1 soalan tu 2 markah. kalau kau bukak lagi soalan tu ualang.ulang die akan ambil 5percent dari 2 markah kau. pastu kalau kau tekan link untuk jawapan dia, dia tolak markah lagi 15 percent. kalau kau off dan on balik soalan tu dia tolak lagi 5 percent. hah. kira lah berapa je markah kau dapat. even jawapan kau tu betul. as all means. habuk pun takde lah kalau kau asyik on off je soalan tu. 

dalam kes aku ni pulak. punat submit tu yang takde. so, tak tau la macam mana. buat setakat ni, aku dah log out 3 kali. dan log in 3 kali lah. tak tau lah berapa je markah aku at the end nanti. aku tak mau la repeat lagi. dah la subjek ni killer. aduhh. macam.macam problem lah. geram betul. 

kesimpulannya. test kitaorang takkan ada problem kalau lecturer tu buat soalan on paper. nampak sangat lecturer masa kini malas nak tanda jawapan. padahal pakai OMR paper je pun. tak faham aku. kitaorang tanda atas OMR pastu masuk je la jawapan tu dalam machine. apa la yang susah sangat. hmm. mungkin dari kesan penebangan pokok.pokok yang ada dalam hutan tu menyebabkan lecturer kami taknak buat test on paper. mungkin dyorang tergolong dalam golongan environmental friendly kot. entah lah. 

mood aku pun dah hampas ni sebab tak boleh nak pegi mana.mana selagi test aku ni tak submit dan siap semua jawapan. 



now i want u ppl to say 

WE HATE ONLINE TEST ! WE HATE MACHINE DO HUMAN'S JOB !



and




WE DO HATE ANATOMY AND PHYSIOLOGY !






talks END here.

No comments: