August 26, 2010

stupidas!

aku tengah marah ! curse! bodoh ! bengong ! bangang ! aku benci semua orang ! rasa nak gigit.gigit kepala orang. eei. geram.geram. aku bukan selfish oke. i am just TIRED ! having this nonsense. shit ! 

kat rumah hal lain. 

kat kelas hal lain.

minggu ni memang minggu mencari pasal bersama duraney. oke fine ! do whatever you want ! 
tak nak kawan aku sudah ! ramai lagi orang yang aku boleh kawan ! aku tak heran jalan kat PSB tu sorang.sorang. makan kat reflesia sorang.sorang. buat assignment sorang.sorang. aku tak heran pon. nanti mati pon sorang.sorang. bukan bawak pakwe pon ! bukan bawak KAWAN pon. 

ini hanya sumpahan semata-mata. memang ada kena mengena yang hidup tapi tak dengan yang mati. 

berambus semua orang. semua orang benci duraney ! pegi.pegi. benci korang. benci la kat aku. aku tak heran dah. memang aku teruk pun. memang aku selfish. apalagi. memang aku selekeh pon. tak reti pun pakai makeup pegi kelas. aku tak hot. aku tak cantik. aku tak kaya. aku tak pandai. aku gemuk. lawa apatah lagi. aku sombong. semua yang jahat kat aku. korang je yang perfect. aku memang kawan tak guna ! tak payah nak ambik heran kat aku. tak payah la nak pandang aku kat kelas. 




saje sukesuke. =)

No comments: