July 23, 2010

truly mess!

oke. i had enough of this week workLOAD! really tired of presentation. and one of my lecturer IS really CEREWET ! and it sucks ! damn ! penat sangat dengan beliau. sgt.sgt. penat. hari ni kata lain. then next day kata lain ! penat tau tak nak layan kau ! sumpah rasa nak hentak kepala ! and aku ada banyak sangat kerja yang perlu dibereskan. tapi! esok aku dengan gatalnya nak pergi join debat mengenai agama. oke. no offense. benda ni IS good ! tapi ! macam wrong timing pulak kan ! brrr. aku dah la banyak kerja. then nak participate lagi benda ni. haiyoh ! takpe.takpe. sabar cik badan. sabar. ada hikmah. 

sem ni aku rase macam aku tak belajar apa.apa. pon. aku tak tau la. salah lecturer or salah aku yang memang suka study last minute. penat sangat. aku bukan nak complaint pasal lecturer aku. tapi. aku tak tau la sebenarnya salah siapa. aku rasa macam admin yang salah letak lecturer. oke. aku macam lebih berminat dengan lecturer aku yg previous. damn ! aku xnak blog aku kena banned. then i wont put any names. oke.


 aku memang tak paham seorang lecturer saya bila mengajar. dan aku rasa. untuk mendapatkan cara yang lebih berkesan, aku kena study dulu sebelum masuk lecture beliau. siot kan? kalau dulu tak payah pon. dah la saya ni pemalas. tolong lah faham. walaupun kami dah semester 3 tapi jangan lah treat kami macam ambil degree. kami diploma oke. tolong bagi handout. tolong buat nota yang lengkap. oke. sudah lah. saya nak buat kerja. sakit kepala dan sakit belakang. dan HAH ! aku tak tau lah apa kaitan sakit belakang dan keadaan aku sekarang ! aku rasa aku stress kot ! maybe. oke. dah.dah. tu saja untuk harini . senyum. sila senyum dudu. =)  =)  =)



 please understand ! =)


saje sukesuke. =)

No comments: