July 12, 2010

bodoh !

tadi aku dah post. eei. geram betul. tertekan pebendetah. dah hilang dah ! grrr. geramnye. LAMAO ! tgk. da xde mood dah ! nnt lah aku cite. bye. wekk.

tibe2. jumpe draft blog yang aku type tu. haha. edited and letak balik. ngahaha. macam lawak pulak. but its okey. :)


just drop by to say YAYY ! internet n my room and my lappy at last function WELL ! and SO W E L L ! and G O O D ! but ! sucks ! alot and alot and alot of work ! huh ! *sigh*

aku amat penat yer sem nih ! gila byk punya kerja ! huh ! semua kena buat sendiri ! oh no ! setelah 2 sem aku disuap dan ditatang dgn kertas.kertas handout yg berlambak.lambak. tapi ! sem 3? pheew. semua lecturer suruh buat nota sendiri? what the heck ! amat penat. aku dah lama gila xpost kat blog . kenapa? bkan xde mood. sebab aku xde internet kat bilik. amat bersyukur kala ini sebab dah dibetulkan. hahaha. suka.suka.
and aku boleh lah buat kerja aku dgn menggunakan cara melayari internet dgn tanpa membuka buku. hebat kan? hahaha. tidak digalakkan menggunakan taktik kotor ini ye. :D

hmm. apelagi. oh. ptptn aku ? mmg sucks ! xmasuk lagi ! and aku miskin papa kedana sekarang. mkn kena berjimat cermat. ahaha. walaupun aku dah berjalan smpai ke genting. uhuhu. xpe. itu overnite last. cewah.cewah. poyo je. aku harap la. sebab sem ni. aku belajar subjek yg SUSAH! pasal cardiology and ape yg aku xpuas hatinye. aku pnye ******** aku xpaham. wawawa. amat sedih. aku bkn x suke beliau. cume. beliau bknlah expert bab ini. dan aku rase. aku terpakse menelaah buku untuk memahami topik ini dgn jayanya. gila kan? hah. igt nurse ni senang ke? haktuih. salah blaja salah la ko praktikal. time tu baru nak terkemut.kemut blaja. tadah je telinga para.para staffnurse membebel. xsuke.xsuke. wuuu. oke lah. aku nak study. study. study.





saje sukesuke. =)

No comments: