May 22, 2010

diam.diam.diam

kenapa semua org suke buat aku marah? hessy. bengang btol. ape aku buat sume xkena. diam. diam.diam.
aku sakit kepale nie tau x? duhh. penat LOL duk umah. rse nak pecah pale bile sume bnde kena buat. aku emo. so what? suda.suda.suda. aku penat bebel. kat facebook ade 20 org je on9? ngahaha. klaka. yg aku pon 1 hal. g on9 pagi2 buta. tp pelikk. malam2 buta lg ramai on9 dari pagi2 buta. duh. tahpape bdk generasi skrg.

3.00 pm


aku nak kuar. g buat baju raye. ahaha. awal lagi kann. ntah mak aku tu. bia la. ganti pon tak habis lagi. nak tau x?


"bile aku marah, aku takkan ckp dgn org yg aku marah." <------ ini satu kenyataan! 

kepala aku dah naik pusing LOL! amat pening skrg ni. suhu badan pon dah naik. TADI la. mkn actifast makes me sweating. urghh. xbrape suke itu. oke. aku nak berhikayat pulak.

dalam satu rumah. tinggal sebuah family.family tu ade 2 gurl, 3 boy.

8.00 pm

 dah malam. mcm malas pulak nak berHIKAYAT kann. ngahaha. lagipunn. like people reads what u did here duraney. huhu. this is because! i don't want people to read any of this. bole? haha. 
tu je kot. lame nih nak siap entry ni. haha. take a whole day. btw, aku still pening2 lalat. dan juga pusing2 kepale. hmm. nak share gamba bole?

nah!



hati saye seperti inilah. sekarang. ! 



saje sukesuke. =)

No comments: